28/10/11

σιγουρα καλυτερα.

δεν μπορω να μαλωνω.
κ ειδικα οταν δεν υπαρχει το δικιο και το αδικο.
κ ειδικα οταν προκειται για ατομα που με τον χρονο τουσ εβαλα ψηλα.
δεν μπορω να μαλωνω.
γιατι παντα κατι σπαει.
μικρο, μεγαλο, δεν εχει σημασια.
σπαει.
κ φοβαμαι στην ιδεα οτι μπορει να μην ηταν τοσο δυνατο ωστε να μην ξανακολλησει.

ειναι ωρες που σκεφτομαι
αν την ωρα που αρχιζεις κ φωναζεις αυτα που λες εχεις χρονο να τα σκεφτεις.
εγω δεν εχω παντα
μεσα στους λυγμους που επονται τα σκεφτομαι.
κ πολυ εγωιστικα θα πω οτι σχεδον ποτε δεν εχω βρει κατι που θελω να αλλαξω στα λογια μου
στον τονο μου θα αλλαζα πολλα.
τα λογια τα προσεχω

κ οσοι ξερουν καταλαβαινουν.

ευχη κ καταρα.
να προσεχεις κ να καταλαβαινεις.

πως θα ηταν αν δεν προσεχα κ δεν καταλαβαινα?
πως θα ημουν?
ισως καλυτερα.

4 σχόλια:

rainmaker's phantom είπε...

you won't learn unless you try;/

Voz είπε...

Σιγουρα καλυτερα, ισως. Μα δυστυχως ή ευτυχως καταλαβαινεις, ετσι παει. Ομορφο κειμενο...

banan(n)a είπε...

Συμφωνώ τόσο πολύ! Κι εγώ προσέχω πάντα τι θα πω, νομίζω πως το καταλαβαίνουν κι οι άλλοι και τους ενοχλεί λιγότερο. Όμως, ο τόνος της φωνής, το ύφος, είναι που κάνουν τη ζημιά...

alma είπε...

εγω σε ακουω-διαβαζω καλυτερα..εισαι στην ανηφορα:)