22/12/11

Και του χρονου ρε γαμωτο

Μια ζωη θυμαμαι αυτες τις μερες να σκεφτομαι τι εγινε ολη τη χρονια κ πως θα ηθελα να ειναι η επομενη.
Περιττο να πω οτι ποτε δεν τηρουσα τους στοχους που εβαζα οταν τσουγκριζα την πρωτοχρονιατικη σαμπανια για το "Καλη Χρονια" κ ειδικα τα τελευταια χρονια, δεν θυμαμαι καν τι στοχους εβαζα την επομενη μερα, το μονο που μου εμενε ηταν το hangover, η γευση του αλκοολστα χειλη κ στη γλωσσα μου και η καπνα στα μαλλια και στα ρουχα μου.

Παρ ολα αυτα εχω τηρησει στοχους που εχω βαλει σε ανυποπτο χρονο, που δεν ηταν ουτε 31/12, ουτε Δευτερα, ουτε γενεθλια...
Φετος δεν εχω καν στοχους.
Δεν ξερω αν θελω να πετυχω κατι.
Ουτε καν καποιο δωρο δεν εχω στο νου μου που θα ηθελα κατω απ το δεντρο(οι γονεις μου συνεχιζουν να βαζουν τα δωρα κατω απ το δεντρο οταν δεν τους βλεπουμε κ νομιζω οτι θα το κανουν μεχρι να φυγουμε απ το σπιτι).
Γενικα υπαρχει μια αδιαφορια.
Συνειδητη αδιαφορια.


Φετος για πρωτη φορα μετα απο αρκετα χρονια διαπιστωσα οτι επετρεψα να χαλασω την υγεια μου για αλλους.
Επετρεψα να με επηρεαζουν γνωμες που μ εχουν στοιχειωσει.
Αφησα τον εαυτο μου να απομακρυνθει απ αυτους που αξιζαν γιατι φοβηθηκε την δεσμευση κ την απογοητευση.
Εμεινα να θυμαμαι 2-3-4-5-6-10-15 μαλακες οταν αυτοι οχι απλα εχουν προχωρησει αλλα δεν θυμουνται καν τι κακο μπορει να εχουν προκαλεσει.
Κ να σου πω, δικιο εχουν.
Αυτος που πονεσε θυμαται μεχρι τελους, οι υπολοιποι μπορει να μην καταλαβαν καν.
Αυτο το χρονο λοιπον καταλαβα ποση αξια εχει να εισαι ηρεμος εσυ ο ιδιος.
Ποση σημασια εχει να μην σε νοιαζει.
Να αδιαφορεις.
Ναι, αυτο ακριβως, να αδιαφορεις.
Αυτο ειναι το χειροτερο που μπορει να κανεις σε καποιον που σε πληγωσε.
Και ναι, μπορει να μην εχει σημασια αυτος, αλλα πως αισθανεσαι εσυ.
Καλως η κακως η "εκδικηση" ειναι ανθρωπινη κ η ηθικη "αμοιβη" ειναι ακριβοτερη απο οποιαδηποτε αλλη.

Και πραγματικα πιστευω οτι εκδικουμαι
σημαινει ξεχναω
σημαινει προχωραω
σημαινει ΧΕΣΤΗΚΑ


Μια φιλη απ τα πολυ παλια εγραψε
"Μη ξεχνας, χρειαζονται πολλα περισσοτερα για να τελειωσει ο κοσμος"

Ισα-ισα, οχι μονο δεν τελειωσε ο κοσμος
μπαινουμε κ σε καινουρια χρονια.

Κ αν κατι θελω αυτη τη χρονια, ειναι να παραμεινουμε ολοι ψυχραιμοι κ ηρεμοι.
Ακουγα πολλους να λενε "Ευχομαι να εισαι ηρεμη", "Ευχομαι να εχεις ηρεμια στη ψυχη σου" κλπ κ ελεγα απο μεσα μου "τι μαλακιες μου λενε τωρα"
Κ ομως, μεγαλο πραγμα η ηρεμια.
Πολυ μεγαλο!

4 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

ψύχραιμοι και ήρεμοι και ωραίοι κια μην επιτρέψεις ποτε να χαλάσει η -υγεια σου για κανένα
να περάσεις τελεια

rainmaker's phantom είπε...

Το θέμα είναι ότι παρόλο που χάνουμε την ηρεμία μας καθημερινά, αν ποτέ είμαστε ήρεμοι, δεν την εκτιμούμε ούτε προσπαθούμε να τη βρούμε.
Καλές γιορτές!

atihrastw είπε...

ψυχικη ηρεμια σε όλους λοιπον.αν και εγω θα θελα ενα ζευγαρι ακουστικα κατω απο το δεντρο φέτος.αλλα δεν εστειλα γραμμα στον αη βασιλη..

λού είπε...

:)kali xronia loipon...