10/2/12

τα συμπερασματα δικα σας

σημερα συνειδητοποιησα κατι
οχι καμια επιστημη
ουτε κατι που θα πεις ουαου
για μενα ειναι σημαντικο
οτι δεν υπαρχουν καλοι κ κακοι ανθρωποι
υπαρχουν αυτοι που σου βγαζουν τον καλυτερο η το χειροτερο χαρακτηρα σου
ολοι οι χαρακτηρες υπαρχουν σε ολους τους ανθρωπους
απλα αλλοι επιλεγουν να βρισκονται με αυτους που τους βγαζουν τον καλυτερο τους
κ αλλοι που επιλεγουν τους αλλους
οπως κ οταν σε πληγωνουν
δεν σε πληγωνουν οι αλλοι
η γιαγια μου ελεγε οτι κανεις δεν φταιει για το πως αισθανομαι εγω μεσα μου
ελεγε, δηλαδη, οτι η αξια που δινεις στους ανθρωπους ειναι αυτη που σου δημιουργει κ τα συναισθηματα, καλα η κακα.
αυτοι που θα επιλεγεις να ειναι διπλα σου να ειναι αυτοι που σου βγαζουν τον καλυτερο σου εαυτο
οι υπολοιποι ΜΠΟΥΛΟ

κ μου λεει σημερα η Α. "μα ειναι ψυχουλα"
τι να το κανω μανα μου αν εμενα μου γαμαει την ψυχολογια??
ειμαι μεγαλη καρδια κ θα αφησω αλλη μια "ψυχουλα" για το καλο της υπολοιπης ανθρωποτητας
κ εσυ αυτο να κανεις

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θα κάνω γιατι κουράστηκα να ξεσκαρτάρω ψαχνοντας τους καλους και τους κακους!

φιλια πολλα

pippi είπε...

ναι, αλλά πόση σοφία θέλει για να καταλάβεις ποιος είναι ο καλύτερος εαυτός σου και ποιος είναι αυτός που θα σου τον βγάλει;

χχχ

ήλι είπε...

ετσι ακριβως!
να σαι εσυ καλα και oι υπολοιποι?
απαντησες εσυ :*