7/3/10

Κέικ.

Άρχισα να ετοιμάζω την λίστα από τα υλικά που χρειάζομαι για να κάνω κεικ.Παίρνω τη λίστα κ πάω στο σούπερ μάρκετ.
Φοράω σκισμένο τζιν κ θυμάμαι...
Φτάνω στο σταντ με τα σοκολατοειδή,κάτω απ τις μαύρες σοκολάτες βρίσκονται οι τομπλερόν, τις βλέπω,βάζω μία στο καλάθι κ θυμάμαι...
Πηγαίνω να βρω γάλα, ακριβώς δίπλα είναι τα Μίλκο, βάζω ένα στο καλάθι κ θυμάμαι...
Έρχεται η ώρα για το ταμείο,δίνω τη σειρά μου στην κύρια από πίσω μου για να έχω χρόνο να θυμηθώ κ άλλα...
Γυρνάω σπίτι κ αφελώς ψάχνω δύο χέρια να χαιρετάνε απ τη γωνία...
Ανεβαίνω στο σπίτι, βάζω τα πράγματα στο ψυγείο κ κρατάω έξω την τομπλερόν κ το Μίλκο.
Τι μπορεί να σου κάνουν μία τομπλερόν κ ένα Μίλκο, να σε πιάσει κρίση πανικού, να έχεις μια ευφορία που λείπει απ τη ζωή σου τελευταία, ένα χαμόγελο κ κάτι γραμμάρια παραπάνω...
Όσο να λιώσει η σοκολάτο στο μπρίκι βάζω ραδιόφωνο, Ερωτικό 94.8 γιατί με την καρδιά ακούς καλύτερα...
Μα είναι δυνατόν όλα τα τραγούδια να γράφτηκαν για μας??
Βάζω το κέικ στο φούρνο...

Αυτή τη φορά το κέικ δεν το έκαψα γιατί δεν απορροφήθηκα στο τηλέφωνο κ στη φωνή του.
Το έβγαλα στην ώρα του.

Το καμένο το έτρωγα με μεγαλύτερη ευχαρίστηση, παρά ταύτα...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γιατι χωριζουν οι ανθρωποι?
με στεναχωρησες τωρα.

Μπουκλα είπε...

Όταν μάθεις το γιατί θα μου πεις κ εμένα? :(

Menelaos Gkikas είπε...

γιατί τα μωγιά είναι αυθόρμητα, παρορμητικά και θέλουν πάντα χαδάκια ;) κάνε μου τσίου τσίου!!
Ουίσκυ με πάγο
γαμήστε τον Παπάγο
τελείωσε ο πάγος
γαμήθηκε ο Παπάγος!

Ανώνυμος είπε...

epesa tyxaia sto blog sou kai to diavasa.. posa kamena keik exoume na fame stin zwi mas..oute pou thelw na to skeftomai :) -eimai stin idia fasi me sena, mono pou den exw oreksi na ftiaksw kanena anathematismeno keik pleon, oso kalo kai na mou vgei.