17/3/10

Εδώ είναι το ταξίδι.

Στέγνωσαν τα δάκρυα και οι μιζέριες

για τις λάθος επιλογές.
για τις λάθος προβλέψεις.
για τις κακές συνήθειες.
για τις φιλίες που τέλειωσαν άδοξα.
για τα όσα δεν έχω.
για τα όσα έχω.
για τις καταστροφικές σχέσεις.
για τα όσα λέγονται πίσω απ την πλάτη μου.
για όσα λέγονται μπροστά μου.
για τα χιλιόμετρα μακρυά που με κρατάνε.
για τα κακώς κείμενα που δεν αλλάζουν.
για όσα έζησα κ όσα όχι αλλά θα ήθελα.
για τις απώλειες των ανθρώπων.
για τις στιγμές μοναξιάς.
για τις ώρες που δεν υπάρχει κανένας.
για όλα αυτά που νομίζω κ δεν ισχύει τίποτα.
για τους φόβους.
για σένα.

-για μένα-

Ένα τηλέφωνο "έρχομαι αύριο".Κ ας μην έρθει.Ένα μήνυμα "Θέλω να είσαι καλά για να είμαι κ εγώ".Γιατί υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να παραμένουν εδώ για σένα.
Για μία καληνύχτα τους, για ένα τους τηλέφωνο,για ένα γέλιο,για ένα μήνυμα,για ένα "εγώ κ εσύ μαζί" αυτών αξίζει...

...να μηδενίσω το κοντέρ και να ξαναρχίσω μία διαδρομή.

2 σχόλια:

fug είπε...

παρακαλω βγειτε απ το κεφαλι μου παραυτα;p

αγαπω το

afroO είπε...

"να μηδενίσω το κοντέρ και να ξαναρχίσω μία διαδρομή."
χριστέ μου..!!!!!!!!